adamsharon הלוואות חוץ בנקאיות

קורס אימון אישי

קורס אימון אישי
קורס אימון אישי

קורס אימון אישי, או קואצ'ינג, כפי שהוא מכונה באנגלית, הוא למעשה קורס המיועד לאנשים המעוניינים לרכוש כלים מעשיים לצמיחה אישית בתחומים שונים בין אם מדובר בתחומים כלכליים, תחומים אישיים, מציאת בני זוג, שיפור מערכות יחסים זוגיות וכדומה. קורס אימון אישי הוא קורס אחד על אחד שבו המאמן עוזר למאומן למצוא את הדרך המעשית כדי לגרום לצמיחה אישית.

אימון אישי אינו טיפול פסיכולוגי

יש להבין את ההבדל שבין קורס אימון אישי ובין טיפול פסיכולוגי. בעוד שטיפול פסיכולוגי עוסק בעיקר בעבר של המטופל ובהקשבה של המטפל, הרי שקורס אימון אישי הוא עם הפנים לעתיד מהמצב בהווה והדבר נעשה על ידי הקניית כלים מעשיים לארגון ושיפור התחומים בהם זקוק המאומן לעזרה.

קורס אימון אישי – כיצד זה נעשה?

קורס אימון אישי מתקיים על בסיס פגישות חד שבועיות ואורכו הוא כ 12 פגישות. בפגישות אלה מברר המאמן מהו התחום בו זקוק המאומן לעזרה ומגלה יחד איתו את הכיוון שבו הוא מעוניין ללכת. בסדרת הפגישות הראשונות מברר המאמן יחד עם המאומן את כל תכונות האופי והיכולות של המאומן לרבות:

  • הערכים המניעים את המאומן
  • החולשות והחסמים של המאומן
  • התכונות הדומיננטיות של המאומן
  • המשאבים האסטרטגיים שלו כדוגמת: השכלה ולימודים, ניסיון, כסף וכדומה.

לאחר מכן בונה המאמן למאומן תוכנית אימון בהתאם לפרמטרים אלה ובהתאם לכיוון שבו בחר. לעיתים מתגלה למאומן כי הכיוון שבו הוא מעוניין אינו תואם כלל את התכונות שלו ובמקרים רבים עושה המאומן שינוי כיוון תוך כדי האימון ומחליט על דרך חדשה.

המאמן מטיל על המאומן משימות יומיות ושבועיות עם הצבת אופק עתידי שאליו יש לשאוף. המאומן מצידו אחראי כלפי עצמו על ביצוע המשימות ועמידה בהן לפי התוכנית שנקבעה.

מודעות: